Σάββατο 13 Απριλίου 2024

Ειδικό αφιέρωμα του Happy Radio, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τέχνης

Στις 15 Απριλίου γιορτάζουμε την παγκόσμια ημέρα τέχνης, επειδή είναι η επέτειος της γέννησης του Λεονάρντο ντα Βίντσι, ο οποίος ήταν ζωγράφος, γλύπτης, εφευρέτης, αρχιτέκτονας, μηχανικός και επιστήμονας! Για τον  πολυάσχολο καλλιτέχνη μπορείτε να μάθετε περισσότερα εδώ  ...  εδώ κι εδώ.



Τις προηγούμενες μέρες ήρθαμε σε επικοινωνία και γνωρίσαμε το έργο τριών γυναικών που ζούνε κι εργάζονται στην Ελλάδα, με αντικείμενο σπουδών τις καλές και εφαρμοσμένες τέχνες.

Η πρώτη ολοκληρωμένη συνέντευξη έγινε με την γλύπτρια Γρηγορία Βρυττιά η οποία δέχθηκε την πρόταση μας και μας έστειλε φωτογραφίες και κάποιες πληροφορίες για να γνωριστούμε. Αρχικά είδαμε και συζητήσαμε στην τάξη φωτογραφίες από το έργο της, στη συνέχεια, καταγράψαμε απορίες και σχόλια και σε δεύτερο χρόνο, κατόπιν συνεννόησης, δώσαμε ένα ψηφιακό ραντεβού όπου έγινε η ηχογράφηση της συνομιλίας μας.


   



Οι συνεντεύξεις αυτές ίσως είναι μια ευκαιρία να μάθουμε περισσότερα για τον κόσμο της τέχνης μέσα από την ματιά ανθρώπων που αυτή τη στιγμή συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση της σύγχρονης τέχνης. 


*Το αφιέρωμα είναι σε εξέλιξη καθώς η διαδικασία είναι χρονοβόρα, έτσι, σταδιακά θα αναρτηθούν και οι υπόλοιπες συνεντεύξεις μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία. 



Καλησπέρα σου και καλησπέρα στα παιδιά,

Σας στέλνω μερικές φωτογραφίες και πληροφορίες για την δουλειά μου. Από τις φωτογραφίες μπορείτε να διαλέξετε όποιες σας αρέσουν περισσότερο. 

Δυο λόγια για εμένα, για τα παιδιά:

Με λένε Γρηγορία Βρυττιά και έχω σπουδάσει γλυπτική. Έχω μάθει να φτιάχνω πράγματα με διάφορα υλικά όπως ο πηλός, το ξύλο, το μάρμαρο και το σίδερο αλλά έχω διαλέξει να δουλεύω με ένα υλικό που δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στα  γλυπτά. Φτιάχνω πράγματα από ύφασμα. Άλλοτε μοιάζουν με πολύ περίεργα παιχνίδια κι άλλες φορές με παραφουσκωμένα μαξιλάρια. Μου αρέσουν τα ιαπωνικά καρτούν, τα πουλιά, τα έντομα και τα τέρατα. Όταν φτιάχνω κάτι που έχει πρόσωπο, τις περισσότερες φορές έχει τα μάτια του κλειστά, σαν να κοιμάται. Ανυπομονώ να ακούσω τις ερωτήσεις σας και τις φωνές σας. Ελπίζω να σας αρέσουν τα έργα μου, αλλά ακόμα κι αν δεν σας αρέσουν δεν πειράζει, γιατί είμαστε όλοι διαφορετικοί και είναι καλό να μας αρέσουν διαφορετικά. Θα ήθελα να μου στείλετε κι εσείς φωτογραφίες με τα δικά σας, ειδικά αν σας αρέσει η γλυπτική περισσότερο από την ζωγραφική όπως κι εμένα. 


Σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση κι εκ των προτέρων για την κουβέντα. 

Φιλικά,

Γρηγορία

--

http://texturesinart.blogspot.com/


**Γρηγορία, σε ευχαριστούμε θερμά για τον χρόνο που μας αφιερώσες!

 

Η εκπομπή




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου