Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2022

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΤΜΗΜΑ Δ2

1η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ: ΔΥΝΑΜΩΝΩ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΟΥ,ΔΥΝΑΜΩΝΕΙΣ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΟΥ:ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ


ΤΜΗΜΑ: Δ2
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Δρακακάκη Σοφία-ΠΕ86 (Πληροφορικής)

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1: "Έχω φωνή;"
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ:  Να συζητούν για τα ανθρώπινα δικαιώματα και να αναγνωρίζουν το δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης ως ένα από αυτά. Να εντοπίζουν καταστάσεις καταπάτησης ή απόλαυσης αυτού του δικαιώματος.

1) Αφού συζητήσαμε στην τάξη για τα ανθρώπινα δικαιώματα και κάναμε τις ανάλογες βιωματικές εμπειρίες, οι μαθητές με τη χρήση του ψηφιακού εργαλείου Toonytool έγραψαν  3 δικαιώματα που θεωρούν πιο σημαντικά . 

2) Ενδεικτικές εργασίες μαθητών-(ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ) εδώ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2: "Δικαίωμα στην έκφραση και στην ελευθερία του λόγου"
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ:  Να συζητούν για το συγκεκριμένο δικαίωμα να το συσχετίζουν με την καθημερινότητά τους και να το συνδέουν με τις ανθρώπινες ανάγκες. Να εξερευνούν το ρόλο της διαφορετικότητας σε σχέση με το συγκεκριμένο δικαίωμα 

 Ενδεικτικές εργασίες μαθητών-(FRAYER MODEL) εδώ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3: "Τι γίνεται στον κόσμο;"
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ:  -Να αναγνωρίζουν το δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης σε οικίες ιστορίες- Να διερευνούν περιστάσεις καταπάτησης του δικαιώματος και να προβαίνουν σε υποθέσεις και αίτια

Ενδεικτικές εργασίες μαθητών- (Η ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΗΤΗ) εδώ

2η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΥΓΕΙΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ, ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ: ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1:

Η εκμάθησή των βασικών σημάτων και η κατανόηση του ρόλου τους για ένα ασφαλές οδικό περιβάλλον
Εργασίες μαθητών: 
1) ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΕΝΑ ΣΗΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ: Δείτε: εδώ
2) ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΕΝΑ ΣΗΜΑ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ: (Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Χριστοφίδου Ναταλία) Δείτε εδώ:


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2: 
Αφού αξιοποιήσαμε μελετώντας και συζητώντας στην τάξη μας, το βιβλίο μαθητή «Οι δικές μου συμβουλές» από την edrive academy (σελ 1 έως 40), οι μαθητές δημιούργησαν τα δικά τους σταυρόλεξα με την εφαρμογή Crosslabs. Στη συνέχεια εκτυπώθηκαν και μοιράστηκαν στην τάξη για τη συμπλήρωσή τους.
Μερικές ενδεικτικές εργασίες εδώ:






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου