Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2020

Η μεγάλη απόφαση του παπάκη (Α' και Β' Δημοτικού)

Αλήθεια, πως θα αισθανόσασταν αν ξαφνικά βλέπατε μια φωτογραφία σας στο Διαδίκτυο χωρίς την έγκρισή σας;
Το βιβλίο πραγματεύεται τα συναισθήματα των παιδιών στο διαδίκτυο και πόσο εύκολα μπορεί κάτι το οποίο εμείς θεωρούμε αστείο τελικά να πληγώσει τους φίλους μας.
  • Για να διαβάσετε το παραμύθι κάντε κλικ εδώ:
  • Στη συνέχεια, αφού διαβάσετε το παραμύθι:
  • Γράψτε σε μορφή σχολίου κάτω από την ανάρτηση μας: το όνομα σας (αν θέλετε) και την απάντηση σας στην παρακάτω ερώτηση:
  • (Επισήμανση! Όταν υποβάλετε ένα σχόλιο και πριν τη δημοσίευσή του επιλέξτε ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ ΩΣ: Ανώνυμος)
Γιατί τελικά ο @Παπάκης αποφάσισε να μη στείλει τη φωτογραφία;



33 σχόλια:

  1. Αποφάσισε να μη στείλει τη φωτογραφία γιατί κατάλαβε πόσο σημαντικό είναι να έχει κάποιος τους φίλους και μάλιστα να τους προστατεύει !!!
    Γεια σας παιδιά !!!!!!Πως τα περνάτε;
    ΔΑΝΑΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο παπάκης αποφάσισε να μην στείλει
      την φωτογραφία για να μην στεναχωρήσει
      τους φίλους του και το γουρουνάκι.Παιδιά
      σας άρεσε το παραμύθι?
      ΜΙΧΑΕΛΑ Β2

      Διαγραφή
  2. Δεν έστειλε την φωτογραφία για να μην κάνει το φίλο του το γουρουνάκι να νοιώθει άσχημα και να μην το κοροϊδεύουν οι άλλοι φίλοι τους.
    Τι κανετε ολα καλα???Εγώ είμαι καλα!!!
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Δημήτρη! Τι κάνεις;
    Είμαι η Δανάη. Σου άρεσε το παραμύθι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Δανάη!!!!Τι κάνεις? Μου άρεσε το παραμύθι πολύ. Εσύ πως περνάς?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο σε όσα παιδιά το διαβάσανε! Προστατεύουμε και αγαπάμε πάντα τους φίλους που βρίσκονται δίπλα μας στις όμορφες και στις δύσκολες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί ήθελε να προστατέψει τους φίλους του από το να κυκλοφορεί φωτογραφίες τους στο διαδίκτυο.

    Καλημέρα σε όλους !!!!
    Λάμπρος Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λάμπρο! Τι κάνεις? Πως περνάς?
      Σου άρεσε το παραμύθι?
      Είμαι η Μιχαέλα.

      Διαγραφή
    2. Γιατί ήθελε να προστατεύσει τους φίλους του!! Παναγιώτης. Γεια σου Μιχαέλα! Γεια σας παιδιά!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα είμαι η Εμμανουέλα! Και εγώ συμφωνώ μαζί σας,
    ότι ο Παπάκης δεν έπρεπε να στείλει τη φωτογραφιά.
    Γειά σου Δανάη και Μαρία και Δημήτρη, τι κάνετε;
    Εγώ είμαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μιχαέλα, μου άρεσε το παραμύθι. παιδιά τι κάνετε??? Εμμανουέλα καλά είμαι έστω εγώ .
    Δανάη Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Αγόρια και Κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένοι μου συμμαθητές και συμμαθήτριες, είμαι πολύ καλά.περνάω χρόνο με το μπαμπά μου. Συμφωνώ με την Δανάη και την Μιχαέλα.Το Παπάκι μου άρεσε πολύ.
    Φιλία
    Μαρία Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σας παιδιά είμαι ο Μανώλης.Τι κάνετε?Εγώ είμαι καλά.
    Το παραμύθι ήταν πολύ ωραίο και πολύ διδακτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εσείς πώς περάσατε το Σαββατοκύριακο;
    Μαρία Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γειά σας παιδιά. Είμαι καλά. Παραμένω στο σπίτι μου.Ελπιζω όλοι να είστε καλά και εύχομαι να ξανασυναντηθουμε όλοι μαζί στο σχολείο μας.

    Λάμπρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Λάμπρο! Λίγη υπομονή ακόμα και όλοι θα ξαναβρεθούμε σε λίγες μέρες στο σχολείο!

      Διαγραφή
  14. Ελπίζω Δανάη!



    Μιχαέλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παιδιά αν θέλετε μπίτε στην δραστηριοτητα
    3 4 5.
    Μιχαέλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπημένοι μου συμμαθητές, επειδή δεν
    μπορούμε να μιλήσουμε από κοντά μιλάμε
    έτσι.Εγω θα έλεγα να βρούμε και
    τους υπόλοιπους συμμαθητές μας.
    Μιχαέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συμφωνώ Μιχαέλα μαζί σου!!! Μαρία Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά λέει η Μιχαέλα παιδιά. Όσοι έχουμε τα τηλέφωνα των παιδιών που δεν έχουν μπει στη σελίδα του σχολείου μας να τους πάρουμε τηλ... και να τους πούμε ότι η σελίδα του σχολείου είναι πολύ ωραία και να μπουν και αυτοί. Επειδή όμως δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε και μπορούμε να γράφουμε μηνύματα ο ένας στον άλλο ας το κάνουμε για να μαθαίνει τα νέα ο ένας του άλλου .


    Δανάη Β1!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μάλιστα Δανάη !!! Το πιάσατε; Είμαι στρατιώτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σας παιδια το διάβασα και συνφωνώ με όλους!
    Πρέπει να σεβόμαστε και να ακούμε τους φιλους μας!
    Φιλια σε όλους σας Μαρίλια Β'1!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΠΡΆΒΟ ΜΑΡΙΛΙΑ !!!Να τα λέμε και αυτά . Δανάη Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν καταλαβαίνω Μαράκι μου.


    Δανάη β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παιδιά να γράφετε τα σχόλια σας στον πίνακα ανακοινώσεων .


    Δανάη Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο πίνακας είναι στην αρχική σελ... πάνω δεξιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο @Παπάκης αποφάσισε να μην στείλει την φωτογραφία επειδή κατάλαβε ότι οι φίλοι μας είναι πολύ σημαντικοί και δεν πρέπει να τους στεναχωρούμε.

    Νικηφόρος Β2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή