Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

Β Τάξη-Μαθηματικά

Α) Μελέτησε τα παρακάτω 2 "ανάποδα" προβλήματα του παραδείγματος και ύστερα γράψε κι εσύ 2 δικά σου, όπως ακριβώς στο παράδειγμα, στο σημείο που γράφουμε τα σχόλια. Μη ξεχάσεις να τα λύσεις. Η λύση θα είναι πάντα μια πράξη πολλαπλασιασμού.
1ο  Πρόβλημα: Έχω 3 κουτιά μαρκαδόρους και το κάθε κουτί έχει 9 μαρκαδόρους μέσα. Πόσους μαρκαδόρους έχω συνολικά;
Λύση: 3Χ9= 27 μαρκαδόρους έχω συνολικά.



2ο Πρόβλημα: Έχω 9 κουτιά μαρκαδόρους και το κάθε κουτί έχει 3 μαρκαδόρους μέσα. Πόσους μαρκαδόρους έχω συνολικά;
Λύση: 9Χ3=27 μαρκαδόρους έχω συνολικά


Β) Φτιάξε μια δική σου αυτοσχέδια αφίσα, με ότι υλικά θες και σε ότι μέγεθος επιθυμείς, στην οποία θα γράψεις όλες τις προπαίδειες απο το 1 μέχρι και το 11. Διακόσμησέ την και βάλε στο φόντο ότι χρώμα σου αρέσει. Βγάλε μια φωτογραφία την αφίσα και στείλε την στο xristofiam@hotmail.com. Διακόσμησε το δωμάτιο σου με την αφίσα. Καλή επιτυχία!!!

28 σχόλια:

  1. 1o Πρόβλημα: Στo σχολείο υπάρχουν 5 βιβλιοθήκες και η κάθεμια έχει 10 βιβλία. Πόσα βιβλία υπάρχουν συνολικά;
    Λύση: 5 X 10 = 50 βιβλία συνολικά

    2ο Πρόβλημα: Στο σχολείο υπάρχουν 10 βιβλιοθήκες και η κάθεμια έχει 5 βιβλία. Πόσα βιβλία υπάρχουν συνολικά;
    Λύση: 10 X 5 = 50 βιβλία συνολικά

    Λάμπρος, Β2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mπραβο Λαμπρο μου!!
      Μια χαρα θα ξερετε τη προπαιδεια!!
      🙏🙏🙏🙏

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  2. 1ο πρόβλημα: Έχω 7 κουτιά πλαστελίνη και το κάθε έχει μέσα 8 πλαστελίνες. Πόσες πλαστελίνες έχω συνολικά;
    7*8=56
    2ο πρόβλημα:Έχω 8 κουτιά πλαστελίνη και το κάθε κουτί έχει μέσα 7 πλαστελίνες.Πόσες πλαστελίνες έχω συνολικά;
    8*7=56
    Δημήτρης β 1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Μαρία ψάχνοντας στην αποθήκη βρήκε αρκετές κούτες με ποτήρια από το παλιό της σπίτι.

    1ο πρόβλημα: Βρήκε 6 κούτες και η καθεμία είχε μέσα 7 ποτήρια. Πόσα είναι όλα τα ποτήρια μαζί;
    Απάντηση : 6x7=42 ποτήρια

    2ο πρόβλημα: Βρήκε 7 κούτες και η καθεμία είχε μέσα 6 ποτήρια. Πόσα είναι όλα τα ποτήρια μαζί;
    Απάντηση: 7x6=42 ποτήρια

    Mαρία Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η Μιχαέλα έψαχνε στο δωμάτιο της για παιχνίδια.

    1ο πρόβλημα:Βρήκε 8 κιβώτια που το κάθε ένα έχει μέσα 5 παιχνίδια.
    Πόσα είναι όλα τα παιχνίδια μαζί;
    Απάντηση:8Χ5=40 παιχνίδια

    2ο πρόβλημα: Βρήκε 5 κιβώτια που το κάθε ένα είχε
    8 παιχνίδια.Πόσα είναι όλα τα παιχνίδια μαζί;
    Απάντηση:5Χ8=40 παιχνίδια

    Μιχαέλα Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν παιχνιδι δε σας φαινεται η προπαιδεια τωρα που τη ξερετε;;
      Μπραβο Μιχαελα μου!

      Διαγραφή
  5. 1ο Πρόβλημα:Πήρα από το μανάβη 5 κεσεδάκια φράουλες που το κάθε ένα είχε μέσα 9.πόσες φράουλες είχαν όλα τα κεσεδάκια μαζί?
    Απάντηση: 5χ9=45

    2ο Πρόβλημα:Πήρα από το μανάβη 9 κεσεδάκια φράουλες που το κάθε ένα είχε μέσα 5 φράουλες.πόσες φράουλες είχαν όλα τα κεσεδάκια μαζί?

    Απάντηση: 9χ5=45

    Γιάννης Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1ο πρόβλημα: Σε ένα σχολείο υπάρχουν 8 παιδιά σε άλλα 6 σχολεία υπάρχει ο ίδιος αριθμός παιδιών, δηλαδή 8 παιδιά.Όλα τα σχολεία μαζί είναι 7. Πόσα παιδιά υπάρχουν και στα 7 σχολεία μαζί;;;

    Λύση: 8x7=56 Άρα και τα 7 σχολεία μαζί έχουν 56 παιδιά.

    2ο πρόβλημα: Σε 8 σχολεία υπάρχουν 7 παιδιά στο καθένα. Πόσα παιδιά υπάρχουν σε όλα τα σχολεία μαζί;;;

    Λύση: 7x8=56 Άρα και τα 8 σχολεία μαζί έχουν 56 παιδιά.

    Δανάη Β1, παιδιά τι κάνετε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δανάη !!! Εγώ καλά είμαι.Εσύ;
      Μπράβο πολύ ωραίο το πρόβλημά σου!!!

      Διαγραφή
    2. Πολυ σωστα Δαναη μου
      Μπραβο σου!!

      Διαγραφή
  7. 1ο πρόβλημα: Έχω 6 βιβλία με δεινόσαυρους το ένα βιβλίο δείχνει 8 εικόνες με δεινόσαυρους.Πόσους δεινόσαυρους έχουν όλα τα βιβλία συνολικά;
    Απάντηση:6×8=48 δεινόσαυρους συνολικά.

    2ο πρόβλημα:Έχω 8 βιβλία με δεινόσαυρους το ένα βιβλίο έχει 6 εικόνες με δεινόσαυρους.Πόσους δεινόσαυρους
    έχουν όλα τα βιβλία συνολικά;
    Απάντηση:8×6=48 δεινόσαυρους συνολικά.
    Μανώλης Β1


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1ο πρόβλημα:ο Κώσταςαγόρασε 5 σακουλάκια με 6 βόλους το καθένα. Πόσους βόλους αγόρασε συνολικά;

    Λύση: 5x6=30

    2o Πρόβλημα:Ο Κώστας αγόρασε 6 σακουλάκια βόλους με 5 βόλους το καθένα. Πόσους βόλους αγόρασε συνολικά?

    Λύση: 6x5=30

    Νικόλας Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1ο πρόβλημα: Ο Κώστας έχει 5 βάζα που το κάθε βάζο έχει 10 λουλούδια. Πόσα λουλούδια έχει.
    Λύση: 5 Χ 10 = 50

    2ο πρόβλημα: Ο Κώστας έχει 10 βάζα που το κάθε ένα βάζο έχει 5 λουλούδια. Πόσα λουλούδια έχει.
    Λύση: 10 Χ 5 = 50

    Κωνσταντίνος Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα σε όλους !!!
    1ο πρόβλημα:Η Δανάη έχει 3 καλάθια με μήλα το κάθε καλάθι έχει 9 μήλα.Πόσα μήλα έχει;
    Λύση:3Χ9=27 μήλα.

    2ο πρόβλημα:Η Δανάη έχει 9 καλάθια που το καθένα έχει 3 μήλα.Πόσα μήλα έχει;
    Λύση:9Χ3=27 μήλα.

    Εμμανουέλα Β1 !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγόρασα από το περίπτερο 2 πακετακια τσίχλες που το καθένα είχε 5 τσίχλες πόσες τσίχλες είχαν;
    Λύση: 2Χ5=10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 2.προβλημα πήρα 5 πακετακια τσίχλες όπου είχαν 2 τσίχλες το καθένα.ποσες τσίχλες είχαν σύνολο;;
    Λύση: 5Χ2=10
    Παναγιώτης Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η Τατιάνα με τη μαμά της την κυρία Μαρίζα έφτιαξαν μαζί την Πρωτομαγιά 4 στεφάνια με 9 λουλούδια το καθένα. Πόσα λουλούδια χρησιμοποίησαν;
    Λύση: 4*9=36 λουλούδια.

    Η Τατιάνα με τη μαμά της την κυρία Μαρίζα έφτιαξαν μαζί την Πρωτομαγιά 9 στεφάνια με 4 λουλούδια το καθένα. Πόσα λουλούδια χρησιμοποίησαν;
    Λύση: 9*4=36 λουλούδια.

    καλημέρα σε όλους!
    Μυρσίνη Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω 6 σακουλάκια τάπες που το κάθε ένα σακουλάκι έχει 3 τάπες μέσα. Πόσες τάπες έχω?
    ΛΥΣΗ: 6Χ3=18


    Έχω 3 σακουλάκια τάπες που το κάθε σακουλάκι έχει μέσα 6 τάπες. Πόσες τάπες έχω?
    ΛΥΣΗ: 3Χ6=18

    ΘΟΔΩΡΗΣ Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η Ζωή αγόρασε 6 πακέτα κάλτσες που το καθένα είχε μέσα 4 ζευγάρια. Πόσα ζευγάρια κάλτσες αγόρασε η Ζωή ?
    Λύση: 4*6=24 ζευγάρια.

    Η Ζωή αγόρασε 4 πακέτα κάλτσες που το καθένα είχε μέσα 6 ζευγάρια. Πόσα ζευγάρια κάλτσες αγόρασε η Ζωή ?
    Λύση: 6*4=24 ζευγάρια.

    ΜΑΡΙΛΙΑ Β1!!!!







































    ω








    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 1o Έχω 4 κουτιά καραμέλες και το κάθε κουτί έχει 8 καραμέλες μέσα.
    Πόσες καραμέλες έχω συνολικά;
    Λύση: 4x8=32

    2o Έχω 8 κουτιά καραμέλες και το κάθε κουτί έχει 4 καραμέλες μέσα.
    Πόσες καραμέλες έχω συνολικά;
    Λύση: 8x4=32

    Κατερίνα Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή