Σάββατο 21 Μαρτίου 2020

Β Τάξη-Γλώσσα

  • Παρακολούθησε εδώ την μαθητική θεατρική παράσταση του Ειδικού Γυμνασίου- Λυκείου ΕΑΕ Κωφών & Βαρηκόων Θεσσαλονίκης με τίτλο: "Μαριονέτες". Η παράσταση  έχει θέμα τον έλεγχο και την άσκηση εξουσίας.
  • Δώσε ένα όνομα στις δυο μαριονέτες και φαντάσου τι μπορεί να συζητούσαν, εαν μπορούσαν να μιλήσουν, απο την αρχή της παράστασης μέχρι τη στιγμή που κατέβηκαν απο τη σκηνή για πρώτη φορά (3:54'). Γράψε ένα διάλογο 100- 150 λέξεις, στο σημείο που γράφουμε τα σχόλια. Μη ξεχάσεις να βάλεις παύλες διαλόγου.
  • Να κλίνεις τα επίθετα: η μαριονέτα, η παράσταση (στα σχόλια).
  • Να φτιάξεις μια δική σου μαριονέτα με υλικά που έχεις στο σπίτι. Βγάλε τη μαριονέτα σου φωτογραφία και στείλε τη στο e-mail: xristofiam@hotmail.com Μπορείς να πάρεις ιδέες από τις παρακάτω φωτογραφίες που έχουν μαριονέτες φτιαγμένες με χαρτόνι, ρολό χαρτί, μακαρόνια... Χρησιμοποίησε και τη φαντασία σου!!!!



32 σχόλια:

  1. Καλημέρα παιδιά, καλημέρα κυρία. Καλή εβδομάδα σε όλους.
    Τις μαριονέτες τις ονόμασα Πίκο και Λόλα.

    ΠΙΚΟ ΚΑΙ ΛΟΛΑ
    -Γεια σου ,πώς σε λένε;
    -Γεια με λένε Λόλα. Εσένα πώς σε λένε;
    -Με λένε Πίκο.
    -Τι κάνεις;
    -Καλά εσύ;
    -Καλά είμαι αλλά δεν μπορώ να είμαι άλλο δεμένος.
    -Ούτε εγώ μπορώ άλλο. Μακάρι να μπορούσαμε να φύγουμε.
    (Ξαφνικά πήγε μία νεράιδα και τους ζωντάνεψε.)
    -Πίκο,Πίκο σήκω. Δεν θα το πιστέψεις.
    -Τι έγινε Λόλα;Τι έπαθες;
    -Κοίτα Πίκο είμαστε ελέυθεροι.
    -Σήκω να σε δω.
    -Δεν μπορώ. Προσπαθώ σιγά σιγά.
    -Περίμενε θα σε βοηθήσω εγώ.
    -Ουααουου. Περπατάω ολομόναχη.
    -Και εγώ το ίδιο ακριβώς Λόλα.
    -Πίκο κάποιος μας ελευθέρωσε και ζωντανέψαμε.
    -Ζήτω. Ελευθερωθήκαμε. Γιουπιιιιι!!!!!!!Πάμε τωρα να χορέψουμε;
    -Ναι! Πολύ ωραία ιδέα Πίκο. Πάμε.
    -Τέλεια είναι.
    -Ας προσπαθήσουμε να τρέξουμε κιόλας.
    -Ναι Λόλα να τρέξουμε μακριά για να κάνουμε ότι θέλουμε εμείς.Πάμε!!!!


    ΕΝΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΕ
    Ονομαστική:η μαριονέτα,η παράσταση
    Γενική:της μαριονέτας,της παράστασης
    Αιτιατική:την μαριονέτα,την παράσταση
    Κλητική:- μαριονέτα,-παράσταση

    ΠΛΥΘΗΝΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ
    Ονομαστική:οι μαριονέτες, οι παραστάσεις
    Γενική:των μαριονετών, των παραστάσεων
    Αιτιατική:τις μαριονέτες,τις παραστάσεις
    Κλητική:- μαριονέτες,- παραστάσεις

    Δημήτρης Β 1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα,

    Διάλογος
    - Γεια σου Χρήστο , είσαι καλά;
    - Γεια σου Κατερίνα , καλά είμαι.
    - Και εγώ είμαι καλά, αλλά τι μας κάνουν πάλι;
    - Έλα έλα δώσε μου τα χέρια σου !! Αφού το ξέρεις πως γίνεται.
    - Ναι αλλά τα ίδια και τα ίδια. Δεν βαρέθηκες να μας αναγκάζουν να κάνουμε αυτά που θέλουν
    εκείνοι.
    - Καλά δώσε μου τα χέρια σου να τελειώνουμε και θα δούμε τι θα κάνουμε.
    - Αλήθεια λες; Επιτέλους το κατάλαβες !!
    - Ωραία τελειώσαμε .
    - Χρήστο δώσε μου το χέρι σου. Μπορείς μπορείς έλα. Κοίτα και εμένα, πιάσε το ένα χέρι μου
    και εγώ το δικό σου.
    - Ορίστε Κατερίνα , πιάσε το χέρι μου. Κοίτα και εγώ σιγά σιγά πιάνω το δικό σου.
    - Ναι Χρήστο ωραία, πολύ ωραία. Βλέπεις λίγο ακόμα και τα καταφέραμε !!
    - Κατερίνα τα καταφέραμε επιτέλους μόνοι μας. Είχες δίκαιο.
    - Μπράβο μας Χρήστο.
    - Έλα Κατερίνα μπορούμε να σταθούμε στα πόδια μας μόνοι μας.
    - Ας προσπαθήσουμε. Ας κρατηθώ εγώ από εσένα και εσύ από εμένα.
    - Ναι ωραία ιδέα. Να βλέπεις τα καταφέρνουμε , μπορούμε σου λέω, λίγο ακόμα.
    - Πάμε, λίγο έμεινε ακόμα!! Ζήτω τα καταφέραμε.
    - Είδες τα καταφέραμε.
    - Ναι Χρήστο , είμαστε ελεύθεροι !!!
    - Ελεύθεροι !!!!


    Ενικός Αριθμός

    Ονομ. η μαριονέτα, η παράσταση
    Γεν. της μαριονέτας, της παράστασης
    Αιτ. την μαριονέτα, την παράσταση
    Κλιτ. - μαριονέτα, - παράσταση

    Πληθυντικός Αριθμός

    Ονομ. οι μαριονέτες, οι παραστάσεις
    Γεν. των μαριονετών, των παραστάσεων
    Αιτ. τις μαριονέτες, τις παραστάσεις
    Κλιτ. - μαριονέτες, - παραστάσεις


    Λάμπρος
    Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Λάμπρο! Κα Χριστοφία!

      Διαγραφή
    2. Μπραβο Λαμπρο μου! Ελπιζω να βρεθουμε συντομα στο σχολειο μας !
      Κα Μαριζα

      Διαγραφή
  3. Γεια σας παιδιά και κυρία Χριστοφία!Εγώ τις μαριονέτες τις ονόμασα Μάρκο και Έλενα.

    "Η περιπέτεια δύο μαριωνετών"

    -Βοήθεια Μάρκο!!!
    -Βοήθεια Έλενα!!!
    -Έλα Μάρκο πιάσε με!
    -Μάρκο μία προσπάθεια πιο δυνατά!
    -Βοήθεια Μάρκο με πετάνε...
    -Κι εμένα Έλενα!
    -Μα γιατί μας κάνουν ότι θέλουν;
    -Ναι κι εγώ χτύπησα το πόδι μου!
    -Και εγώ το χέρι μου!
    -Μακάρι να μπορούσαμε να είμαστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!!!
    -Ναι κι εγώ δεν θα είχα χτυπήση το πόδι μου...
    -Πρόσεχε νιώθω κάτι να με φυσάει!
    -Ο!!!δεν το πιστεύω σηκωθήκαμε!
    -Ας βγάλουμε αυτά τα ενοχλητικά σχοινιά!
    -Γιούπιιι!είμαστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!
    -Ας φύγουμε από εδώ...
    -Ναι αλλά να προσέχειςνα μην μάθει κανείς ότι είμασταν πριν μαριονέτες.
    -Ναι!θα προσέχω πάρα μα πάρα πολύ σου το υπόσχομαι.
    -Έλα τώρα πάμε,μπορεί να έρθουν ξανά τα παιδιά,πάμε!!!

    ΕΝΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ
    ΟΝΟΜ.η μαριονέτα /η παράσταση
    ΓΕΝ.της μαριονέτας /της παράστασης
    ΑΙΤ.την μαριονέτα /την παράσταση
    ΚΛΗΤ.-μαριονέτα /-παράσταση

    ΠΛΥΘΗΝΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ
    ΟΝΟΜ.οι μαριονέτες /οι παραστάσεις
    ΓΕΝ.των μαριονετών / των παραστάσεων
    ΑΙΤ.τις μαριονέτες /τις παραστάσεις
    ΚΛΗΤ.-μαριονέτες /-παραστάσεις
    Μανώλης Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα ονόματα που έδωσα στις μαριονέτες είναι : Βασίλης και Σοφία

    - Γεα σου, είμαι ο Βασίλης , εσύ ποιά είσαι;
    - Εγώ είμαι η Σοφία
    - Σοφία νιώθω περίεργα και άσχημα. Δεν ελέγχω τα χέρια και τα πόδια μου!
    - Κι εγω το ίδιο νιώθω… σαν κάποιος άλλος να τα κουνάει..
    - Κοίτα! Τα χέρια μου ακουμπάνε τα δικά σου!
    - Ναι, για λίγο.. Απομακρύνθηκαν πάλι…
    - Ωχ..πέφτω!
    - Κι εγω!
    - Τι κάνουμε τωρα;
    - Να σηκωθούμε!
    - Πρέπει να λύσουμε τα σκοινία!
    - Ναι, προσπαθώ! Κοίτα γίνεται!
    - Θα ελευθερωθούμε!
    - Νιώθω λίγο μουδιασμένος, εσύ;
    - Κι εγω.. Αλλά σιγά σιγά τα καταφέρνω όμως..
    - Δώσε μου το χέρι σου.
    - Τώρα μπορούμε να κάνουμε ο,τι θέλουμε!
    - Ναι … ο,τι θέλουμε!
    - Πάμε να φύγουμε απο δώ!
    - Ναι, να φύγουμε!
    - Τρέξε, τρέξε!
    - Φύγαμε!

    ενικός αριθμός
    Ονομαστική η μαριονέτα η παράσταση
    γενική της μαριονένας της παράστασης
    αιτιατική την μαριονέτα την παράσταση
    κλητική μαριονέτα παράσταση
    πληθυντικός αριθμός:
    ονομαστική οι μαριονέτες οι παραστάσεις
    γενική των μαριονετών των παραστάσεων
    αιτιατική τις μαριονέτες τις παραστάσεις
    κλητική μαριονέτες παραστάσεις

    Νικόλας Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας παιδιά,γειά σας κυρία Μαρίζα και κυρία Χριστοφία.
    Τα ονόματα που έδωσα στις μαριονέτες που έφτιαξα
    είναι: κυρ Γιάννης και κυρ Μιχάλης.
    -Γειά σου κυρ Μιχάλη.
    Τί κάνεις;
    -Καλά εσύ κυρ Γιάννη τί κάνεις;
    -Καλά,βαριέμαι λίγο και για αυτό ξεκίνησα να διαβάζω
    ένα βιβλίο.
    -Πολύ ωραία ιδέα!!!
    -Πώς περνάς εσύ τον ελεύθερο σου χρόνο;
    -Ξεκίνησα κάθε μέρα να πηγαίνω έναν περίπατο στην γειτονιά.
    -Ωραία,ελπίζω να στέλνεις μήνυμα που πας γιατί αλλιώς θα πληρώσεις κανένα πρόστιμο.
    -Δεν στέλνω μήνυμα γιατί το κινητό μου έχει χάλάσει
    αλλά κρατάω ένα χαρτί που μου έγραψε ο εγγονός μου.
    -Τί; Βλέπεις τα εγγόνια σου;Δεν φοβάσαι να μην σε κολλησουν κανένα ιό;
    Εγώ έχω να δώ τα ένα μήνα και μου έχουν λείψει πολύ.
    -Ναι έχεις δίκιο και εγώ φοβάμαι.Καλύτερα να περιορίσω τις επισκέψεις μου.
    -Καληνύχτα Γιάννη!!!
    -Καληνύχτα Μιχάλη!!!
    Με υγεία να τα ξαναπούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενικός Αριθμός
    Ονομαστική η μαριονέτα η παράσταση
    Γενική της μαριονέτας της παράστασης
    Αιτιατική την μαριονέτα την παράσταση
    Κλητική - μαριονέτα -παράσταση

    Πληθυντικός Αριθμός

    Ονομαστική οι μαριονέτες οι παραστάσεις
    Γενική των μαριονετών των παραστάσεων
    Αιτιατική τις μαριονέτες τις παραστάσεις
    Κλητική - μαριονέτες - παραστάσεις

    Μιχαέλα Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα ονόματα που χρησιμοποίησα είναι Νίκος και Μαρία:

    -Πάλι ήρθαν αυτοί να παίξουν μαζί μας
    -Α, Μαρία μου τραβάνε το χέρι μου
    -Με έχει κουράσει όλο αυτό, θέλω να χορεύω και να
    περπατάω ελεύθερη !
    -Δώσε μου τα χέρια σου
    -Ώχ μας αφήνουν και φεύγουν
    -Δώσε μου το χέρι σου
    -Έλα να σηκωθούμε
    -Δε μπορώ
    -Προσπάθησε θα τα καταφέρεις
    -Μαζί μπορούμε
    -Σηκωθήκαμε κρατά με δυνατά και πάμε
    -Είμαστε ελεύθεροι.

    Ενικός Αριθμός
    Ονομαστική: μαριονέτα,παράσταση
    Γενική: Της μαριονέτας,της παράστασης
    Αιτιατική: την μαριονέτα,την παράσταση
    Κλητική: μαριονέτα,,παράσταση

    Πληθυντικός
    Ονομαστική: οι μαριονέτες,οι παραστάσεις
    Γενική: των μαριονετών,των παραστάσεων
    Αιτιατική: τις μαριονέτες, τις παραστάσεις
    Κλητικη : μαριονέτες,παραστάσεις


    Γιάννης Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια Γιάννη! Κα Χριστοφία!

      Διαγραφή
    2. Μπραβο Γιαννη μου!
      Μακαρι να το πουμε κ εμεις συντομα αυτο
      Ειμαστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα σε όλους!

    ~ Εμένα οι μαριονέτες μου ονομάζονται Ζαζού και Νικόλ.

    << Μαζί >>

    -Γειά, πώς σε λένε;
    -Με λένε Νικόλ. Εσένα;
    -Εμένα με λένε Ζαζού.

    Οι δύο κούκλες κοιτάζουν τα χέρια τους και βλέπουν ότι είναι δεμένα με σχοινιά.

    -Προσπάθησε να τα βγάλεις, λέει ο Ζαζού.
    -Και εγώ τα έβγαλα, λέει η Νικόλ.
    -Κοίτα Νικόλ δεν είμαστε πια φυλακισμένοι.
    -Κράτα μου το χέρι για να σηκωθούμε μαζί, λέει η Νικόλ.
    -Αχ, αχ θα πέσουμε, λέει ο Ζαζού.

    Οι δύο φίλοι προσπαθούν για πρώτη φορά να περπατήσουν μόνοι τους.

    -Δεν το πιστεύω!Είμαστε ελεύθεροι, λέει η Νικόλ.
    -Πιάσε μου το χέρι να φύγουμε από εδώ. Θα τα καταφέρουμε!

    Η Νικόλ και ο Ζαζού ένοιωθαν ευτυχισμένοι και πιο δυνατοί από ποτέ.

    ~ Κλίση

    Ενικός αριθμός
    Ονομαστική η μαριονέτα, η παράσταση
    Γενική της μαριονέτας, της παράστασης
    Αιτιατική την μαριονέτα, την παράσταση
    Κλητική - μαριονέτα, - παράσταση

    Πληθυντικός αριθμός
    Ονομαστική οι μαριονέτες,οιπαραστάσεις
    Γενική των μαριονετών,των παραστάσεων
    Αιτιατική τις μαριονέτες,τις παραστάσεις
    Κλητική - μαριονέτες, - μαριονέτες

    *Μου άρεσε πολύ αυτή η παράσταση!
    Μαρία Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημέρα σε όλη την παρέα!
    Στην αρχή οι δυο μαριονέτες η Ροζίτα και ο Αστερίνιο κοιμούνται αλλά έρχονται δύο παιδάκια για να παίξουν μαζί τους.
    Ροζίτα:-Γιατί μας ξυπνήσανε;Δεν μου αρέσει...
    Αστερίνιο:-Πάλι γκρινιάζεις Ροζίτα; Είναι μία ωραία μέρα! Ευκαιρία να παίξουμε!
    -Μα τα πόδια μου είναι πολύ αδύναμα.
    -Δώσε μου τα χέρια σου να σε βοηθήσω.
    -Αφού επιμένεις....
    -Λίγο παίξανε μαζί μας και φύγανε.Τώρα μπορούμε να σηκωθούμε να παίξουμε μόνοι μας.
    -Πιστεύεις θα τα καταφέρουμε;
    -Θα βοηθήσει ο ένας τον άλλο.
    -Τώρα που έχουμε βγάλει τα σχοινιά από το σώμα μας είμαστε ελεύθεροι!!!
    -Χαίρομαι πάρα πολύ!είμαι πολύ ευτυχισμένος!
    -Κι εγώ το ίδιο!

    ενικός αριθμός
    ονομαστική : η μαριονέτα,η παράσταση
    γενική : της μαριονέτας,της παράστασης
    αιτιατική : την μαριονέτα,την παράσταση
    κλητική: μαριονέτα,παράσταση

    Μυρσίνη Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλό Μυρσίνη! Κα Χριστοφία!

      Διαγραφή
    2. Πολυ ωραια τα εγραψες Μυρσινουλα !
      Γρηγορα θα ειμαστε μαζι στο σχολειο μας

      Διαγραφή
  10. Τα ονοματα που θα χρησιμοποιησω στον διαλογο μου ειναι
    Μαρια και Αγγελος
    -Γεια σου πως σε λενε; Αγγελο εσενα πως σε λενε Μαρια. -Τι κανεις εισαι καλα;
    -Καλα ειμαι εσυ τι κανεις εισαι καλα;
    -Ναι καλα ειμαι.
    -Αχ ελα να βγαλουμε τα σκοινια απο τα χερια μας. Ελα να με βοηθησεις.
    -Ελα δως μου το χερι σου.Παμε να κανουμε εναν κυκλο ολοι
    μαζι.

    ενικός αριθμός
    η μαργιονέτα
    της μαργιονέτας
    την μαργιονέτα
    - μαργιονέτα

    πλυθηντικός αριθμός
    οι μαργιονέτες
    των μαργιονετών
    τις μαργιονέτες
    - μαργιονέτες

    ενικός αριθμός
    η παράσταση
    της παράστασης
    την παράσταση
    - παράσταση

    πλυθηντικός αριθμός
    οι παραστάσεις
    των παραστάσεων
    τις παραστάσεις
    - παραστάσεις

    Μυρτώ Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπραβο Μυρτουλα !
      Πολυ ωραιο αυτο που εγραψες!
      Συντομα θα κανουμε ολοι μαζι ενα μεγαλο κυκλο μια αγκαλια!!

      Διαγραφή
  11. Μπράβο Μυρτώ! Κα Χριστοφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μια παράσταση μόνο για κορίτσια με τον κλόουν Χαρτ !!!

    Οι μαριονέτες είναι:Εμμανουέλα ,Μαρία ,Δανάη ,Μαρίλια, Κατερίνα
    και η Κεσιάνα .

    Χαρτ:Πώς σε λένε εσένα ομορφούλα;
    Δανάη:Δανάη με λένε (απαντάει εκείνη).
    Χαρτ:Τιιι πεινάει!!!!!Δεν έφαγε καλά σήμερα.Δε πειράζει νηστεία
    ξεκινάει !!!!
    Έπειτα πάει στη Μαρία και τη ρωτάει.
    Χαρτ:Εσένα γλυκούλα πιο είναι το ονοματάκι σου;
    Μαρία:Μαρία με λένε κύριε.(απαντάει ολο χαρά )
    Χαρτ:Τι Κυρία Χριστοφία;;;Δεν βλέπω να ανοίγουν σύντομα τα σχολεία..
    Σειρά έχει η Εμμανουέλα.
    Χαρτ:Εσένα κορίτσι μου πώς σε λένε;
    Εμμανουέλα:Εγώ είμαι η Εμμανουέλα ολο γλύκα και ολο τρέλα!!!
    Χαρτ:Ποια η μασέλα;;;Δε φοράω μασέλα.Εχω δόντια δυνατά και θα φάω και
    πασχαλινά αυγά.
    Η σειρά της Κεσιάνας είναι τώρα.
    Χαρτ:Εσένα κορίτσι πώς σε λένε;
    Κεσιάνα:Και ΄μένα με λένε Κεσιάνα κύριε (λεει ολο χαρά).
    Χαρτ:Ναι καλά λες Μπανάνα!!!Στη νηστεία τρωω πολλές μπανάνες.
    Τώρα σειρά έχει η Κατερίνα.
    Χαρτ:Εσένα αδυνατούλα γλυκούλα;
    Κατερίνα:Εμένα Κατερίνα κύριε.
    Χαρτ:Καλά λες Μπαλαρίνα σου ταιριάζει.Είσαι γλύκα και ολο νάζι.
    Τελευταία ήταν η Μαρίλια.
    Χαρτ:Και εσένα γλυκούλα ομορφούλα;;
    Μαρίλια:Μαρίλια κύριε κλόουν (με χαρά και ολο χάρη απαντάει)
    Χαρτ:Μαρίλια ;Σωστά το είπα ...Τελικά ακούω πολύ καλά.
    Εμμανουέλα Β1 η συνέχεια απο κοντά....

    ΕΝΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ
    ΟΝΟΜ.Η ΜΑΡΓΙΟΝΕΤΑ
    ΓΕΝ.ΤΗΣ ΜΑΡΓΙΟΝΕΤΑΣ
    ΑΙΤ.ΤΗΝ ΜΑΡΓΙΟΝΕΤΑ
    ΚΛΗΤ.- ΜΑΡΓΙΟΝΕΤΑ

    ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ
    ΟΝΟΜ.ΟΙ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ
    ΓΕΝ.ΤΩΝ ΜΑΡΙΟΝΕΤΩΝ
    ΑΙΤ.ΤΙΣ ΜΑΡΓΙΟΝΕΤΕΣ
    ΚΛΗΤ.-ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ


    ΕΝΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ
    ΟΝΟΜ.Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
    ΓΕΝ.ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
    ΑΙΤ.ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
    ΚΛΗΤ.-ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

    ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ
    ΟΝΟΜ.ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
    ΓΕΝ.ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
    ΑΙΤ.ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
    ΚΛΗΤ.- ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ


    ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ Β1!!!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΝΑ
    -κουράστηκα να είμαι κάτω
    -και εγώ
    -Να πιάσουμε τα χέρια μήπως σηκωθούμε;
    -καλή ιδέα!
    -Τέντωσε λίγο ακόμα το χέρι σου.
    -Τα καταφέραμε!

    ΕΝΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ

    ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ η μαριονέτα , παράσταση
    ΓΕΝΙΚΗ της μαριονέτας,παράστασης
    ΑΙΤΙΑΤΙΚΗ την μαριονέτα, παράσταση
    ΚΛΗΤΙΚΗ μαριονέτα, παράσταση

    ΠΛΥΘΗΝΤΙΚΟς ΑΡΙΘΜΟΣ
    ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ οι μαριονέτες , παραστάσεις
    ΓΕΝΙΚΗ των μαριονετών ,παραστάσεων
    ΑΙΤΙΑΤΙΚΗ τις μαριονέτες, παραστάσεις
    ΚΛΗΤΙΚΗ μαριονέτες,παραστάσεις

    ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπραβο Νικηφορε !!
      Να προσεχεις και συντομα θα βρεθουμε στο σχολειο μας

      Διαγραφή
  14. Γεια σας αγαπημένες μου δασκάλες !! Πώς τα περνάτε στις τάχα μέρες των διακοπών;;;
    Εγώ τις μαριονέτες μου τις ονόμασα: Αγησίλαο και Αταλάντη

    ΔΙΑΛΟΓΟΣ
    - Γεια σου κορίτσι !
    - Καλέ Αταλάντη με λένε !!! Εσένα πως σε λένε;;;
    - Εμένα με λένε Αγησίλαο!!!
    - Αχ πάλι μας κουνούν τα χέρια μας.
    - Ναι και τα πόδια μας.
    - Πρέπει να λύσουμε τα σχοινιά!
    - Δώσε μου τα χέρια σου !!!
    - Να πάρε το ένα! Δώσε μου εσύ το άλλο.
    - Ορίστε στο έδωσα !!!
    - Προσπάθησε να σηκωθείς.
    - Νομίζω τα καταφέρνω !!!
    - Ναι μπράβο Αγησίλαε χάρη σ’ εσένα τα καταφέραμε !!!
    - Τι λες να το σκάσουμε;;;
    - Ναι χορεύοντας !!! Έτσι θα τους μπερδέψουμε!
    - Μα φυσικά πάμε !!!
    - Δύσκολο να περπατάς μόνος σου.
    - Έχεις δίκιο !!!
    - Πάμε λίγο ακόμα και τα καταφέραμε !!!
    - Κοίτα τα πόδια μου πως πάνε ! Χορεύω και συγχρόνως περπατώ!
    - Αταλάντη πάμε να φύγουμε, έρχονται αυτοί που μας κουνούσαν !!!!!
    - Πάμε !!!

    Ενικός – Αριθμός
    1 προς. Ονομ. η παράσταση , η μαριονέτα
    2 προς. Γεν. της παράστασης , της μαριονέτας
    3 προς. Αιτ. την παράσταση , την μαριονέτα
    4 προς. Κλητ.- παράσταση, - μαριονέτα!!!
    Πληθυντικός- Αριθμός
    1 προς. Ονομ. οι παραστάσεις , οι μαριονέτες
    2 προς. Γεν. των παραστάσεων , των μαριονετών
    3 προς. Αιτ. τις παραστάσεις , τις μαριονέτες
    4 προς. Κλητ. – Παραστάσεις , - μαριονέτες !!!
    Δανάη Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ τις μαριονέτες μου τις ονόμασα Μάρκο και Αναστασία.

    -Γεια σου Αναστασία!!!
    -Γεια σου και σένα Μάρκο!!
    -Δεν αντέχω άλλο αυτά τα σχοινιά.
    -Ούτε κι εγώ. Θέλω να ελευθερωθώ.
    -Ας τα κόψουμε τότε. Μπορούμε....
    -Ας προσπαθήσουμε λοιπόν.
    Αφού προσπάθησαν πολύ και τα έκοψαν....
    -Είδες? Ελευθερωθήκαμε!!!
    -Ας σηκωθούμε τότε να φύγουμε.
    -Αχ δεν μπορώ να σταθώ στα πόδια μου...
    -Και εγώ δυσκολεύομαι.Έλα να σε βοηθήσω!
    -Είναι λογικό γιατί τόσο καιρό ήμασταν δεμένοι και άλλοι μας κουνούσαν.
    -Εντάξει!!!Τα καταφέραμε!!!!
    -Πάμε να φύγουμε γρήγορα πριν ξαναέρθουν...
    -Ναι πάμε!!!!



    ΕΝΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ

    ΟΝΟΜ.η μαριονέτα, η παρασταση
    ΓΕΝ.της μαριονέτας, της παράστασης
    ΑΙΤ.τη μαριονέτα, την παράσταση
    ΚΛΗΤ.- μαριονέτα, - παράσταση

    ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ

    ΟΝΟΜ.οι μαριονέτες, οι παραστάσεις
    ΓΕΝ.των μαριονετών, των παραστάσεων
    ΑΙΤ.τισ μαριονέτες, τις παραστάσεις
    ΚΛΗΤ.- μαριονέτες, - παραστάσεις

    ΘΟΔΩΡΗΣ Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή