Δευτέρα 2 Μαρτίου 2020

21 σχόλια:

  1. Γειά σας!Το παραμύθι είναι τέλειο!
    Το παραμύθι μας μαθαίνει να μην είμαστε
    σκληρόκαρδοι και εγωιστές αλλά να έχουμε
    αγάπη στην καρδια μας και να βοηθάμε τους
    μικρούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυρία Ειρήνη πολύ ωραίο το παραμύθι,ειδικά έτσι όπως το είπατε !!! Δανάη Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυρία Ειρήνη πολύ ωραίο το παραμύθι σας Μαρία Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το παραμύθι μας μαθαίνει να μην είμαστε σκληροί κ εγωιστές και να αγαπάμε όλο το κόσμο.Παναγιωτης Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Παναγιώτη.
      Γιάννης Β2

      Διαγραφή
    2. Γειά σου Γιαννη σου άρεσε το
      παραμύθι?
      Ειμαι η Μιχαέλα.

      Διαγραφή
    3. Γεια σου Μιχαέλα,ναι μου άρεσε πολύ εσένα?Πως τα περνάς?
      Γιάννης

      Διαγραφή
    4. Περνάω πολύ ωραία!!!!!!!!!!!
      Το παραμύθι και εμένα το ίδιο.
      Μιχαέλα Β2

      Διαγραφή
  5. Το παραμύθι είναι πολύ ωραίο!
    Γιάννης Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σας, είμαι η Εμμανουέλα κ. Ειρήνη, πολύ ωραίο παραμύθι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Εμμανουέλα!!!!!!!!!!
      Σου άρεσε το παραμύθι?
      Είμαι η Μιχαέλα.

      Διαγραφή
    2. Ναι Μιχαέλα μου άρεσε πολύ, εσένα;

      Διαγραφή
  7. Γειά σου Παναγιώτη!!!!!!!!!!!
    Σου άρεσε το παραμύθι?
    Είμαι η Μιχαέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σας παιδιά τι κάνετε??.
    Σας άρεσε το παραμύθι??
    Έμενα μου άρεσε πολύ!!!!!
    Δημήτρης Β-1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίο το παράμυθι σας.Σας ευχαρίσουμε κυρια Ειρηνη.ΜΑΡΙΛΙΑ Β'1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κυρία Ειρήνη χαίρομαι πολύ που άκουσα το παραμύθι .Β2 Μυρσίνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΛΕΝΗ ΚΟΡ. - Γ2 - μπραβο σας κυρια ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή