Κυριακή 1 Μαρτίου 2020

Αλχημιστές σκουπιδιών

Παρακολουθήστε το βίντεο: "Αλχμημιστές Σκουπιδιών" κάνοντας κλικ εδώ και προχωρήστε στις εξής δραστηριότητες:

α) Μάζεψε αντικέμενα που βρίσκονται στο σπίτι σου, τα οποία θα πετούσατε στα σκουπίδια και ανακύκλωσέ τα δίνοντάς τους μια άλλη μορφή, ώστε να σου είναι χρήσιμα, όπως έκαναν και οι "Αλχιμιστές Σκουπιδιών". Έπειτα βγάλε μια φωτογραφία την κατασκευή σου και στείλε την στο e- mail:  xristofiam@hotmail.com

β) Ακριβώς κάτω από τη δραστηριότητα, στο σημείο που γράφει: "Δημοσίευση σχολίου", γράψε ένα κείμενο που θα παρουσιάζει την κατασκευή σου, ώστε να μπορούν να το διαβάζουν οι συμμαθητές σου για να πάρουν ιδέες.

Παρακάτω είναι μερικές ιδέες για το τι μπορείς να γράψεις στο κείμενό σου:

Πρόλογος: Τι έφτιαξα; Τι υλικά χρησιμοποίησα;
Κύριο θέμα: Διαδικασία κατασκευής, Δυσκολίες που συνάντησα, Πού θα μου φανεί χρήσιμο αυτό που έφτιαξα;
Επίλογος: Πώς αισθάνθηκα όταν τελείωσα την κατασκευή μου; Πώς μου φάνηκε η διαδικασία κατασκευής; Πώς μου φάνηκε η ιδέα να μη πετάω πράγματα στα σκουπίδια, αλλά να τους δίνω άλλη μορφή και να τα χρησιμοποιώ ξανά;

Η Κα. Χριστοφία θα κοινοποιήσει όλες τις κατασκευές που θα παραλάβει στο e- mail της με φωτογραφία, στους συμμαθητές σας, για να δουν τι φτιάξατε.

Καλή διασκέδαση!

65 σχόλια:

  1. Έφτιαξα έναν πύραυλο από ένα μπουκάλι γάλα και ένα χαρτί.Δεν συνάντησα καμία δυσκολία.Αυτό που έφτιαξα θα μου φανεί χρήσιμο όταν παίζω.
    Όταν τελείωσα την κατασκευή μου ήμουν χαρούμενη.Η διαδικασία κατασκευής μου φάνηκε ωραία.
    Η ιδέα να μη πετάω σκουπίδια και να τους δίνω μία άλλη μορφή και να τα χρησιμοποιώ ξανά είναι τέλεια.

    Μυρτώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρτώ ΜΠΡΆΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΉ ΣΟΥ . ΔΑΝΆΗ Β1

      Διαγραφή
    2. Συγχαρητήρια για την κατασκευή σου Μυρτώ!!! Έχεις πολύ φαντασία!!! Κα. Χριστοφία.

      Διαγραφή
    3. Πολυ ωραια η κατασκευη σου Μυρτουλα μου‼️Μπραβο σου����

      Διαγραφή
  2. ΔΑΝΑΗ Β1 (ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ !!!)

    Αποφάσισα να φτιάξω μια μολυβοθήκη γιατί είχα τα υλικά που χρειαζόταν.
    Έτσι λοιπόν ξεκίνησα να την κατασκευάζω, σε κάποια δύσκολα σημεία, χρειάστηκα και τη βοήθεια του μπαμπά μου.
    Τα υλικά που χρειάστηκα ήταν: 3 κυλίνδρους χαρτί υγείας, κόλλα, χαρτόνι περιτυλίγματος, μολύβι, ψαλίδι, στυλό, χάρτινη συσκευασία από τσίχλες και συνδετήρες.

    1) Πήρα τους 3 κυλίνδρους και τους τύλιξα με χαρτί περιτυλίγματος.
    2) Έκοψα σε τρεις κύκλους το κουτάκι από τις τσίχλες και τους κόλλησα κάτω από τους κυλίνδρους για βάση.
    3) Στον κάθε κύλινδρο έγραψα από κάτι. Στον πρώτο έγραψα τα ονόματα από τα παιδιά της τάξης μου, στον δεύτερο έγραψα το όνομα της κυρίας μου και στον τρίτο έγραψα κάποιες όμορφες λέξεις.
    4) Κόλλησα τους 3 κυλίνδρους μαζί, οι 2 στο κάτω μέρος της κατασκευής και ο άλλος στο κέντρο.
    5) Έφτιαξα την βάση της κατασκευής και τοποθέτησα την κατασκευή μου, πάνω στην βάση.

    Η μόνη δυσκολία που συνάντησα ήταν στο να κόψω το χαρτί περιτυλίγματος το ίδιο με την επιφάνεια των κυλίνδρων.
    Αυτό που έφτιαξα θα μου φανεί χρήσιμο στο να βάζω τα μολύβια μου, τα στυλό μου και το ψαλίδι μου.
    Όταν τελείωσα την κατασκευή μου αισθάνθηκα πολύ χαρούμενη!!!
    Η διαδικασία κατασκευής μου φάνηκε πολύ διασκεδαστική γιατί κατάλαβα ποσό καλό είναι να ανακυκλώνεις κάποια πράγματα για να προστατεύεις το περιβάλλον. Έτσι λοιπόν το να μην πετάς πράγματα στα σκουπίδια αλλά να τους δίνεις μια διαφορετική μορφή μου φάνηκε πολύ καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δανάη είναι πολύ όμορφη η κατασκευή σου! Μπράβο σου για την αναλυτική περιγραφή στη διαδικασία κατασκευής. Κα. Χριστοφία

      Διαγραφή
    2. Μπράβο �� σου Δανάη!!!
      Χρησιμοποίησες πάρα πολλά ανακυκλώσιμα υλικά & είναι πολύ όμορφη η κατασκευή σου!
      Κατερίνα Σ.

      Διαγραφή
    3. Συγχαρητηρια Δαναη μου οχι μονο για την ιδεα σου και την πολυ πρωτοτυπη κατασκευη σου αλλα και για την αναλυτικοτατη περιγραφη σου!
      Μπραβο σου �� Κ Μαριζα

      Διαγραφή
  3. Γεια σας!
    Αποφάσησα να φτιάξω μια μολυβοθήκη και ένα κουτάκι.
    Χρειάστηκα χαρτί, κόλα,κορδέλα,μαρκαδόρο και κονσέρβα.
    Για να φτιάξω το κουτάκι έκοψα δυο χοντρές λωρίδες χαρτί,κόλλησα τις γωνίες, έκανα δύο τρύπες πέρασα την κορδέλα και έγραψα το.
    Για να φτιάξω την μολυβοθήκη τύλιξα την κονσέρβα με χαρτί περιτυλίγματος και κόλλησα το ΜΙΧΑΕΛΑ.
    Δεν με δυσκόλεψε κατι.
    Μου αρέσει να κάνω κατασκευές και ειδικά τώρα που ανακύκλωσα πράγματα.
    Μιχαέλα Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια Μιχαέλα μου !!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Υπέροχες ιδέες!!! Συγχαρητήρια για το αποτέλεσμα!!! Κα Χριστοφία.

      Διαγραφή
    3. Πολυ ωραια ιδεα η μολυβοθηκη σου Μιχαελα μου ! Τελεια κατασκευη !
      Μπραβο σου ‼️ Κ Μαριζα ��

      Διαγραφή
  4. Ευχαρηστώ Δανάη!!!!!!!!
    Είμαι η Μιχαέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ έφτιαξα μια κορνίζα, χρησιμοποιείσα ένα κομμάτι χαρτόνι από ένα μποκ ζωγραφικής που τελείωσε το ζωγράφισα έβαλα μια φωτογραφία μου κ με ένα κορδονακι κρεμιέται στον τοίχο.περασα πολύ ωραία φτιάχνοντας την!! Παναγιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παναγιώτη εξαιρετική κατασκευή! Μπράβο σου! Κα Χριστοφία

      Διαγραφή
    2. Μεγαλη φαντασια Παναγιωτη μου!
      Πολυ καλος! Μπραβο σου ��
      Κ .Μαριζα

      Διαγραφή
  6. Γεια σας είμαι η Εμμανουέλα!
    Έφτιαξα με τον μπαμπά μου ένα αυτοκίνητο όπως ήταν τα παλιά αυτοκίνητα!
    Χρησιμοποίησα ρολά από χαρτί τουαλέτας,ξυλάκια από παγωτό, καλαμάκια και κόλλα.
    Για να φτιάξω τις ρόδες έκοψα 4 κομάτια από το ρολό και τα έβαψα μαύρα.
    Κόλησα τα ξυλάκια στις ρόδες και έφτιαξα το πάτωμα του αυτοκινήτου με ξυλάκια.
    Έκοψα χαρτόνι και το έκανα σε σχήμα καρέκλας για καθίσματα.
    Για φώτα έκοψα καλαμάκια.
    Ελπίζω να σας αρέσει!!!
    Αισθάνομαι πολύ ωραία που από σκουπίδια φτιάξαμε ένα αυτοκίνητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμμανουέλα ήμουν σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις! Πολύ καλή δουλειά! Κα Χριστοφία

      Διαγραφή
    2. Πολύ έξυπνη η κατασκευή σου Εμμανουέλα με πολλές δύσκολες λεπτομέρειες.
      Κατερίνα Σ.

      Διαγραφή
  7. Γεια σας παιδιά. Είμαι ο Δημήτρης.
    Έφτιαξα ένα αμάξι.χρησιμοποίησα ένα μπουκάλι από νερό,δύο καλαμάκια,πέντε καπάκια,χρώματα,κόλλα,λίγο χαρτόνι και ένα playmobil.
    Όταν το έφτιαχνα δυσκολεύτηκα πολύ με το βάψιμο του μπουκαλιού.Έκοψα το μπουκάλι με την βοήθεια της μαμάς μου και μετά κόλλησα τα καλαμάκια και τα καπάκια και έφτιαξα τις ρόδες.Στη συνέχεια έβαψα το μπουκάλι και μετά που στέγνωσε κόλλησα το κάθισμα και το ανθρωπάκι.
    Όταν τέλειωσα ένοιωσα ότι το έργο μου είναι πολύ ωραίο.Ήμουν πολύ χαρούμενος που έκανα τα σκουπίδια μου ένα ωραίο αμάξι που θα μπορώ να παίζω με αυτό όλη μέρα κάθε μέρα.Μου φάνηκε σαν να είμαι σχολείο και να κάνω εικαστικά.
    Δημήτρης Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη ενθουσιάστηκα! Μπράβο σου! Κα. Χριστοφία

      Διαγραφή
  8. Γειά σε όλους!!!!!!!!!!!!
    Μιχαέλα Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ έφτιαξα ένα κουμπαρά.Από ένα πλαστικό φέτα και κολησα πάνω διαφορες ζωγραφιές.
    Νικηφόρος Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Νικηφόρε!!!!!!!!
      Μιχαέλα β2

      Διαγραφή
    2. Είμαι σίγουρη ότι έχεις ήδη αρχίσει α ρίχνεις μέσα τα πρώτα κέρματα! Μπράβο Νικηφόρε!

      Διαγραφή
    3. Μπραβο σου Νικηφορε ! Θα σου ειναι και χρησιμος ! Κ Μαριζα

      Διαγραφή
  10. Γεια σας! Ειμαι ο Νικόλας.
    Εγω αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το κουτί απο τα δημητριακά μου για να φτιάξω ενα πάζλ.
    Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι: ενα κουτί απο δημητριακά, κόλλα, ψαλίδι, μαρκαδόροι.
    Έκοψα τις δυο μεγάλες πλευρές απο το το κουτί και κόλλησα τα χατόνια μεταξύ τους για να γίνει πιο σκληρό το χαρτόνι. Έπειτα ζωγράφισα μια ασπρόμαυρη εικόνα στη μια πλευρά και μια χρωματιστή στην άλλη, για να το κάνω πιο δύσκολο. Στη συνέχεια σχεδιασαμε με τη μαμά μου τα κομμάτια του πάζλ και τέλος τα κόψαμε. Ανακατέψαμε τα κομμάτια και ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το πάζλ.
    Το πιο δυσκολο ήταν να κόψω τα κομμάτια ενα ενα! ¨ηταν 56....
    Όταν τελειώσα το πάζλ χάρηκα πολύ! Μου άρεσε πολύ που μετέτρεψα ενα κουτί δημητρικών σε παιχνίδι.
    Νικόλας Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία η κατασκευή σου
      Νικόλα!!!!!
      Μιχαέλα β2

      Διαγραφή
    2. Νικόλα, εξαιρετικό!!! Κα Χριστοφία

      Διαγραφή
    3. Παζλ;; Τι ωραια ιδεα!!
      Μπραβο σου Νικολα μου ! Κ Μαριζα��

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα παιδιά!Εγώ κατασκεύασα με τον μπαμπά μου, μία Γραβατοκρεμμάστρα για τον παππού μου.
    Αρχικά έβαψα με χρώμα μπλε το ρολό από το χαρτί κουζίνας.Μετά το έκοψα σε δακτυλίους.
    Στη συνέχεια τους κόλλησα μεταξύ τους με ισχυρή κόλλα.
    Στο τέλος έκανα δοκιμή πόσες γραβάτες μπορώ να κρεμάσω.Χαχαχα.
    Πολλά φιλία.
    Μαρία Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι, φοβερή η ιδέα σου!!!! Συγχαρητήρια!!! Κα Χριστοφία

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ!!! Κυρία Χριστοφία
      Μαρία Β1

      Διαγραφή
  12. Γειά σας παιδιά,εγώ χρησιμοποίησα ένα χάρτινο κουτί γάλατος για να κατασκευάσω μια μολυβοθήκη και ένα μπουκαλάκι του νερού για να φτιάξω ένα βάζο στη μαμά μου. Χρησιμοποίησα τρία κομμάτια χρωματιστό χαρτόνι, κόλλα και πολύ φαντασία.Δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολες οι κατασκευές μου. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί μετέτρεψα δυο αντικείμενα που ήταν για ανακύκλωση σε κάτι χρήσιμο!
    Γιάννης Κελαϊδής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 2 κατασκευές! Μπράβο Γιάννη! Πολύ καλή δουλειά! Κα Χριστοφία

      Διαγραφή
    2. Μπράβο Γιάννη.
      Λάμπρος.

      Διαγραφή
    3. ευχαριστώ Λάμπρο!
      Γιάννης

      Διαγραφή
    4. Πολύ ωραία η κατασκευή σου Γιάννη!
      Μυρτώ

      Διαγραφή
    5. Σε ευχαριστώ Μυρτώ, και η δική σου μου άρεσε πολύ
      Γιάννης

      Διαγραφή
    6. Μπραβο σου Γιαννη μου και πολυ συγκινητικο που εφτιαξες μονος σου και κατι για τη μαμα σου!! Κ Μαριζα

      Διαγραφή
    7. Φοβερή κατασκευή

      ΔΑΝΑΗ Β1

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραία η κατασκευή σου Μαρία
    Μιχαέλα β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γειά σας παιδιά. Ελπίζω να είστε όλοι καλά. Εγω έφτιαξα μια μολυβοθηκη minion. Τα υλικά που χρησιμοποίησα ηταν ενα ρολο χαρτί, νερομπογιές και λίγη φαντασία.
    Να προσέχετε όλοι. Μένουμε σπίτι.

    Λάμπρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να το δω!
      Γιάννης

      Διαγραφή
    2. Λάμπρο, υπέροχη ιδέα!Κα Χριστοφία

      Διαγραφή
    3. Πολυ ωραια η μολυβοθηκη σου Λαμπρο μου!
      Δεν εχει σημασια που ειναι minion!
      Την εκανες μονος σου! Μπραβο σου!
      K .Μαριζα

      Διαγραφή
  15. Εγώ έφτιαξα ένα κηροπήγιο και μια μολυβοθήκη.

    Για το κηροπήγιο χρησιμοποίησα :
    1.Ενα βαζάκι από μέλι
    2.Ενα κεράκι
    3.Πετρες μικρές άσπρες
    4.Κοχύλια
    5.Αυτοκόλλητα ψαράκια από την συλλογή
    μου.
    6.Κόλλα

    Για την μολυβοθήκη μου χρησιμοποίησα :
    1.Ενα κουτί αλουμινίου από ντοματαδα
    2.Μια κορδέλα
    3.Ψαλιδι
    4.Κόλλα

    Εκεί που δυσκολευτηκα και χρειάστηκα την βοήθεια της μαμάς μου , είναι στην κατασκευή με το κηροπήγιο στο να κολλήσω τα κοχύλια πάνω στο καπάκι.

    Αισθάνθηκα πολύ όμορφα γιατί είναι σαν να τους έδινα πάλι ζωή.

    Κατερίνα Σ. (Β1)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σας παιδιά είστε καλά;Εγώ έφτιαξα ένα ενυδρείο.Χρησιμοποίησα(ένα κουτί από δημητριακά,νερομπογές,χαρτόνι,κόλλα και κοχύλια).

    Μανώλης Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο Κατερίνα,Μανόλη και Γιάννη .Μπράβο σε όλους μας που κατασκεύασαν κάτι με ανακυκλώσιμα υλικά . Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σε όλους!
    Εγώ έφτιαξα μία πισίνα για τα Playmobil μου και χρησιμοποίησα 1 συσκευασία γιαουρτιού από την ανακύκλωση. Την έβαψα και από μέσα της έβαλα νερό.
    Η διαδικασία της κατασκευής μου είναι: πρώτα έπλυνα τη συσκευασία του γιαουρτιού, μετά έκοψα και κόλλησα χαρτί, μετά το έβαψα και ύστερα έβαλα λίγο νερό και το Playmobil να κολυμπήσει.
    Όταν τελείωσα την κατασκευή μου αισθάνθηκα περήφανη.
    Η διαδικασία της κατασκευής μου φάνηκε πολύ εύκολη.
    Αυτή η ιδέα μου φάνηκε πολύ ωραία. Να μην πετάμε τα σκουπίδια και να τους δίνουμε μία άλλη μορφή. θα φτιάξω κι άλλα παιχνίδια με αυτό τον τρόπο.
    Μυρσίνη Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παρέλαβα! Πολύ έξυπνο! Κα Χριστοφία!

      Διαγραφή
    2. Φοβερη ιδεα!!
      Και φαντασια!! Μπραβο σου Μυρσινη μου!

      Διαγραφή
  20. Γεια σας παιδιά! Εγώ έφτιαξα μία θήκη για τετράδια και χαρτιά καθως και μια μολυβοθήκη.
    Για την θήκη χρησιμοποίησα τα παρακάτω υλικά:
    1)Μια συσκευασία από δημητριακά
    2)4 κόκκινα φύλλα χαρτιού
    3)Χάρακα και ψαλίδι
    4)χρυσόσκονη και χάντρες για την διακόσμηση και τελος
    5)Κόλλα
    Για την μολυβοθήκη χρησιμοποίησα τα παρακάτω:
    1)Κουτί από πουράκια
    2)Σκοινάκι
    3)Χρυσόσκονη και τελος
    4)Κόλλα
    Έκοψα πρώτα το κουτί από τα δημητριακά όπως ήθελα μετά κόλησα το κόκκινο χαρτί και στο τέλος το διακόσμησα. Με δυσκόλεψε λίγο το κόψιμο και με βοήθησε ο μπαμπάς μου. Μετά ξεκίνησα την μολύβοθήκη και καθάρισα το κουτι από τα πουρακια και κολησα το σκοινάκι γυρο γυρο με την βοήθεια της μασμας μου. Επειτα το διακόσμησα με χρυσόσκονη!
    Τις κατασκευές μου τις χρησιμοποίησα κατευθειαν βαζοντας τις πάνω στο γραφείο μου τακτοποιώντας τα τετράδια και τα μολύβια μου. Μου αρεσαν πολύ και αισθανθηκα πολύ ωραία!
    Μαρίλια Β1!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο σε όλους.ΜΑΡΙΛΙΑ Σ.Β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έφτιαξα έναν πύραυλο μαζί με τον παππού μου, Γιάννη. Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι ένα πλαστικό μπουκάλι, που δείχνει την άτρακτο του πυραύλου, ένα κομμάτι από χαρτόκουτα (η βάση), ένα κομμάτι κόκκινο γκοφρέ που δείχνει τη φωτιά στο κάτω μέρος του πυραύλου και ένα κομμάτι λευκό χαρτί που δείχνει τη μύτη του πυραύλου. Όλα αυτά τα ένωσα με κολλητική ταινία. Ο πύραυλος που έφτιαξα μου αρέσει πολύ και θα προτείνω στον αδερφό μου να παίξει μαζί μου παιχνίδια στο διάστημα.
    Όταν τελείωσα την κατασκευή ένιωσα ικανοποίηση που δημιούργησα κάτι μόνη μου, αν και με μικρή βοήθεια του παππού μου αλλά και ευχαρίστηση που χρησιμοποίησα ένα πλαστικό μπουκάλι που προοριζόταν για ανακύκλωση. Θα μπορούσα να κάνω και άλλες κατασκευές με άλλα υλικά προς ανακύκλωση. Άλλωστε μου αρέσει πολύ να δημιουργώ κατασκευές αλλά και ζωγραφιές.

    Ιωάννα Βαρέλη (Β2), 25/03/20

    ΑπάντησηΔιαγραφή