Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020

Προτεινόμενες δραστηριότητες



Καλά μας παιδιά να ‘μαστε πάλι εδώ, ώστε να συνεχιστεί η πολύ όμορφη διαδικτυακή μας επικοινωνία!

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1
  • Φωτογράφησε το αγαπημένο σου σημείο στο σπίτιΤη φωτογραφία που θα μας στείλεις να τη συνοδεύεις με ένα χειρόγραφο κείμενο, όπου θα αναλύεις γιατί το προτιμάς!
  • Η ώρα της ανάγνωσης έφτασε! Διάλεξε το αγαπημένο σου κείμενο από το βιβλίο της γλώσσας , ηχογράφησέ το και στείλε το μας να σε ακούσουμε!

                                                                           ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2
  • Συνεχίζουμε με μια μικρή ιστορία που ηρωίδα είναι ένα πολύ γλυκό κοριτσάκι,  η Ειρήνη. Απόλαυσέ τη!

                      

    Παρακάτω ακολουθούν κάποιες βοηθητικές ερωτήσεις ανάκλησης της μνήμης των παιδιών σε σχέση με ότι παρακολούθησαν:

               
                   Α. Πώς ένιωθε η Ειρήνη στην αρχή και που επέλεξε να κοιμηθεί;
                   Β. α. Γιατί θύμωσαν μαζί της οι Πετροφάγοι; β. Ποια ήταν η πρώτη σκέψη που έκανε το κοριτσάκι τότε;
                   Γ. Τι ζήτησε η Ειρήνη στη χώρα των μεταξωτών ουρών και πώς αντέδρασαν όταν είδαν ότι δεν έχει και αυτή μεταξωτή ουρά; 
                   Δ. Πώς της φέρθηκαν τα μουτζουρωμένα κοράκια;
                   Ε. Πώς ήταν η χώρα των αχόρταγων και πώς αισθανόταν εκεί η Ειρήνη;
                   Στ. Γιατί οι φτωχοί άνθρωποι θα ήταν η καλύτερη επιλογή της; Της φέρθηκαν όπως περίμενε;
                   Ζ. Τι συνέβη όταν συνάντησε τον κύριο Καλόκαρδο;]

                  Και τώρα ώρα να δημιουργήσεις...

  •      Πώς θα αισθανόσουν εσύ αν ήσουν στη θέση της Ειρήνης; Στείλε μας μια φωτογραφία που να φαίνεται το συναίσθημά σου.
  •      Σε ποια από τις χώρες της ιστορίας θα ήθελες να ζεις και γιατί; Γράψε μας ένα σύντομο κειμενάκι. Στη συνέχεια στείλε μας μια φωτογραφία που θα δείχνεις σε ποιο σημείο του χάρτη τη φαντάζεσαι.
  •     Κλείσε τα μάτια και ζωγράφισε κάποια σκηνή από την ιστορία της Ειρήνης που σου έκανε εντύπωση.
  •     Σου στέλνουμε και μερικές ιστοσελίδες για να ασχοληθείς με διασκεδαστικό τρόπο με τη γλώσσα και τα μαθηματικά:

                    https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/11/eimai.html#


                    https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/10/o-w.html

                    https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/10/h-i.html

                    https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/10/i-ei.html



                    https://www.stintaxi.com/epsilonnu972tauetataualpha-41.html

     

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου